esquina superior izquierda esquina superior derecha
esquina inferior izquierda esquina inferior derecha

El nou Equip de Govern a l'Ajuntament d'Onda s'ha compromés a millorar els canals de participació, transparència i comunicació amb la ciutadania. És per eixa raó que iniciem un nou servei al ciutadà totalment gratuït a través de la missatgeria Whatsapp. Vam ser pioners en l'enviament de SMS amb informació local, ara volem aprofitar els centenars d'usuaris de Whatsapp que hi ha entre els nostres veïns i veïnes per tal de fer-los arribar la informació municipal directament a les seues mans com per exemple serveis municipals, cursets o bans.

El servei de missatgeria *Onda Comunica* busca arribar al major nombre de veïns i veïnes possible, amb la major rapidesa o immediatesa que el propi servei ens permeta, i de manera totalment gratuïta per a l'usuari. El Whatsapp s'ha convertit en l'eina de comunicació més popular en els últims temps,
per tant hem cregut convenient aprofitar aquesta tirada per tal d'arribar a tothom i estar millor connectats.

Atentament

Ximo Huguet
Alcalde d'Onda

Com donar-se d'alta:

El servei i l'alta en Onda Comunica són gratuïts. Per donar-se d'alta, només cal seguir els següents passos:

1. Enviar un whatsapp al número 674330882 amb la paraula ALTA, nom i cognoms i DNI.
    1. Exemple: ALTA, Juan Garcia Ramos, 22222222X
  2. Guardar a l'agenda el número 674330882 per començar a rebre la informació municipal als seus smartphones.
  3. L'alta es produirà dins dels 7 dies laborables següents a comptabilitzar des de la data en què s'ha enviat el missatge.

Com donar-se de baixa:

La persona usuària pot donar-se de baixa del servei en qualsevol moment. Per tal de deixar de rebre els missatges de Onda Comunica, s'ha d'enviar un whatsapp al número 674330882 amb la paraula BAIXA.

NORMES D'ÚS

Amb totes les persones interessades que es donen d'alta en el servei Onda Comunica, es crearà una llista de difusió on s'enviaran els missatges, garantint així la protecció de dades.
Per tal de no saturar d'informació als usuaris se seguiran des de l'Ajuntament unes normes bàsiques d'utilització del servei de missatgeria:

• S'enviarà un únic whatsapp al dia, excepte en cas de disposar d'una informació d'urgència o d'especial interès, que s'enviarà en qualsevol cas.
  • S'enviaran els missatges de dilluns a diumenge, de 9.00 h a 21.00 h, excepte en cas de disposar d'una informació d'urgència o d'especial interès, que s'enviarà en el moment que siga necessari.
  • Les dades de les persones usuàries seran introduïdes en una base de dades única i exclusivament per al servei d'informació a través de Whatsapp. Aquestes dades no es facilitaran a cap organisme extern ni tampoc s'utilitzaran per a cap altra gestió.
  • Aquest servei no és recíproc, és a dir, no es tracta d'un xat de debat o una eina per fer reclamacions, per tant, la recepció de missatges d'algun dels usuaris podrà suposar la baixa automàtica d'aquest del servei Onda Comunica, si l'administrador ho considera oportú.

Accés | Avís legal | Protecció de dades | Accesibilitat
icono ministerio de industria, turismo y comercio icono ministerio de administraciones públicas icono ministerio de industria, turismo y comercio